Wypoczynek i zdrowie

USTKA: Sylwester nad morzem w OW „Radość”

Świetnie położony, 20 m od morza, w centrum Ustki, tuż przy promenadzie, ośrodek „Radość” zaprasza na SYLWESTER nad morzem.  Pobyt  4 dniowy (3 noclegi) w terminie: od 29.12.2023 do 02.01.2024 – z kolacją sylwestrową w cenie – od 1050 zł/os., przy zakwaterowaniu w pokoju 2 os. Zabiegi: 1x komora hiperbaryczna, 1x lampa Bioptron

SYLWESTER nad morzem w OW „RADOŚĆ”

Termin:

  • 29.12.2023 – 02.01.2024

dowolne 3 noclegi, pobyt od obiadokolacji do śniadania (śniadania w formie bufetu, obiadokolacje serwowane), w cenie  kolacja sylwestrowa.

  • 1100 zł/os. w apartamencie 2 os.
  • 1050 zł/os w pokoju 2 os.
  • Dziecko do lat 3 bez świadczeń – pobyt nieodpłatnie
  • Dziecko od 4 do lat 10 – zniżka 15%
  • Zwierzęta odpłatnie 35 zł/doba po wcześniejszym uzgodnieniu.
  • 3 noclegi z wyżywieniem HB (pobyt w ośrodku od obiadokolacji w dniu przyjazdu do śniadania w dniu wyjazdu)
  • 2 posiłki dziennie: śniadanie w formie szwedzkiego stołu, obiady serwowane do stolika
  • Kolacja sylwestrowa z lampką wina
  • Zabiegi: 1x komora hiperbaryczna, 1x lampa Bioptron
  • Bufet z ciastami w Nowy Rok
  • Parking
  • Podatek VAT
  • Ubezpieczenie NNW
 

Opłata klimatyczna – płatna w Ośrodku. W 2022r – 4 zł/dobę/osobę

Parking (ogrodzony,niestrzeżony) bezpłatny

 Zaliczka 30%, płatna w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania umowy.

Dopłata na 30 dni przed turnusem. Jeżeli rezerwacja jest dokonywana na mniej, niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia wczasów, wymagana jest pełna wpłata.

Jeżeli faktura za pobyt ma być wystawiona na firmę, konieczne jest podanie danych firmy przed wpłatą zaliczki.

aktualizacja dnia: 01.08.2022

  1. Klient może odstąpić od umowy, lub ją rozwiązać(rezygnacja) w każdym czasie przed jej rozpoczęciem. Za datę rezygnacji uznaje się datę złożenia stosownego oświadczenia przez Klienta Organizatorowi lub jego Agentowi lub datę otrzymania oświadczenia
  2. Jeżeli Klient odstępuje od umowy lub ją rozwiązuje z przyczyn leżących po jego stronie, w tym, między innymi z powodu: niedotrzymania nieokreślonych w umowie terminów płatności, niedostarczenia dokumentów, choroby, nieprzybycia na miejsce zbiorki, innych przypadków losowych, Klienta obciążają koszty rezygnacji poniesione przez Organizatora.
  3. Koszty rezygnacji przedstawiają się następująco:
    1. do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy ‐ opłata manipulacyjna 200 zł
    2. od 29 do 15 dni przed rozpoczęciem imprezy ‐ 50% ogólnego kosztu
    3. od 14 do 8 dni przed rozpoczęciem imprezy – 70% ogólnego kosztu
    4. od 7 dni przed rozpoczęciem imprezy i później ‐ 90% ogólnego kosztu
  4. Zwrot kwot wpłaconych przez Klienta, następuje niezwłocznie. Do zwracanych kwot nie są doliczane odsetki.
  5. Organizator może z własnej inicjatywy, lub na wniosek Klienta odstąpić od obciążania Klienta kwotami określonymi w pkt. V – 5w przypadku odstąpienia od umowy spowodowanego siłą wyższą.
  6. Klient może odstąpić od umowy przed rozpoczęciem imprezy turystycznej bez ponoszenia opłaty za odstąpienie w przypadku wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności występujących w miejscu docelowym lub jego najbliższym sąsiedztwie, które mają znaczący wpływ na realizację imprezy turystycznej lub przewóz Klientów do miejsca docelowego. Klient może żądać wyłącznie zwrotu wpłat dokonanych z tytułu imprezy turystycznej, bez odszkodowania lub zadośćuczynienia w tym zakresie.

Aby zapobiec ewentualnym kosztom przy zwrocie wczasów spowodowanym chorobą lub wypadkiem losowym, prosimy o rozważenie wykupienia ubezpieczenia kosztów rezygnacji, które kosztuje 2,89% wartości imprezy w wariancie standard i 5,78% w wariancie z dodatkowym ryzykiem – chorobami przewlekłymi.

Informacje na temat ubezpieczenia, na życzenie Klienta, wysyłamy mailem.

Opis ośrodka

OW RADOŚĆ dysponuje czterokondygnacyjnym budynkiem hotelowym z windą – jednocześnie może gościć ponad 200 osób. Ośrodek przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych. W ośrodku:

  • jadalnia
  • kawiarnia
  • taras do kąpieli słonecznych
  • miejsce do grillowania
  • boisko do siatkówki
  • stół do ping-ponga
  • gra „piłkarzyki”
  • sala zabaw dla dzieci
  • plac zabaw
  • baza zabiegowa

 

W obiekcie od 2023r dostępna jest strefa MED & SPA. W bazie zabiegowej skorzystać można m.in. z komory hiperbarycznej, sali z wannami do kąpieli perełkowej, okładów borowinowych oraz naświetleń lampą bioptron. W ramach zabiegów SPA dla Gości dostępna jest oferta masaży klasycznych oraz rytuałów odprężających.

Położenie:  ośrodek jest położony przy głównej promenadzie nadmorskiej i przy plaży,  bardzo blisko morza (20 m).  800 m od stacji PKP, 700 m od stacji PKS. Do Słupska ok. 17 km.

Do dyspozycji Gości:

  • 2-osobowe pokoje z pełnym węzłem sanitarnym oraz 2 pokoje bez węzła sanitarnego (dostęp do łazienki poprzez wejście z korytarza)
  • Apartamenty 2 – osobowe składające się z dwóch pomieszczeń (w sypialni łoże małżeńskie, w pokoju dziennym sofa)

Większość pokoi posiada balkon. Wszystkie pokoje na wyposażone w: TV, radio, telefon, ręczniki, parawany, leżaki. Na korytarzu znajduje się dystrybutor z gorącą wodą.

Informacje dodatkowe:

  • w budynku jest winda

Opis miejscowości

Ustka to portowe miasto oraz uzdrowisko położone w woj. pomorskim – u ujścia rzeki Słupi do Bałtyku. Znana z szerokiej piaszczystej plaży, osłoniętej wydmami, piękną parkową zielenią i sosnowymi lasami. Uzupełnieniem wypoczynku jest możliwość skorzystania z obfitych złóż borowinowych oraz źródeł solankowych. Dla koneserów wędkowania organizowane są połowy pstrąga i troci w rzece Słupi oraz rejsy kutrem w morze na dorsza.

Obowiązek informacyjny RODO

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Biuro Turystyczne AMITUR z siedzibą w Warszawie przy ul. Wokalnej 4 LU 203, NIP: 521-100-49-02, Regon 010927628, wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Nr 0061.
  2. Dane kontaktowe Administratora Bezpieczeństwa Informacji (Inspektora Ochrony Danych): Anna Tarnowska-Person, e-mail:biuro@amitur.pl
  3. Biuro przetwarzać będzie następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres poczty elektronicznej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem zawarcia i wykonywania umowy o świadczenie usług a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z  realizacją umów zawartych z klientami.
  5. Dane osobowe mogą być ujawnione:
  6. pracownikom Biura
  7. podmiotom, z którymi Biuro współpracuje oraz kontrahentom – dysponentom bazy noclegowej, w celu realizacji zleconych przez Klientów usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.
  8. firmom pocztowym i kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Państwa
  9. Żadne dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom innym, niż mające siedzibę w Polsce.
  10. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres określony w szczególnych przepisach prawa, w szczególności w ordynacji podatkowej. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego.
  11. Usunąć dane osobowe z bazy Administratora można przez złożenie oświadczenia, wykorzystując dane kontaktowe wskazane w punkcie 1.

Udostępnij

Dodaj komentarz