Wypoczynek i zdrowie

SARBINOWO: Święta i Sylwester w „Hotelu *** NAT Sarbinowo”

Duży dobrze wyposażony (basen kryty i odkryty, SPA, własna baza zabiegowa) „Hotel*** NAT Sarbinowo” zaprasza na turnus Świąteczny i Noworoczny. Cena turnusu 5 dniowego (4 noclegi) z wyżywieniem HB i atrakcjami w 2021r – 940 zł/os. (Święta), 1150 zł/os. (Sylwester z uroczystym powitaniem Nowego Roku)

2021r – cennik pakietowy – Święta i Sylwester

  • Dopłata do większego pokoju (np. 2 os dla 1 osoby): 50 zł/doba
  • Dopłata do pokoju typu apartament 200 zł / doba
  • Dopłata do pokoju typu antresola 150zł / doba
  • Pokoje 2 os. z sofą 2 osobową i sofą 1 osobową oraz duże pokoje 2 os. z kanapą 2 osobową i możliwością dostawki:
    • przy zakwaterowaniu 2 osób – dopłata 40 zł/osoba/doba
    • przy zakwaterowaniu 3 osób – dopłata 20 zł/osoba/doba
    • przy zakwaterowaniu 4 osób – brak dopłaty
  • Parking monitorowany, niestrzeżony, płatny – (10 zł/doba)
  • Dziecko do 3 lat , bez świadczeń – opłata 20 zł/dobę.

CENA PAKIETU ŚWIĄTECZNEGO ZAWIERA

  • 4 noclegi w wygodnych pokojach hotelowych
  • słodki upominek powitalny w pokoju
  • kolacja wigilijna z tradycyjnymi daniami kuchni polskiej
  • 2 obiadokolacje i 2 śniadania z elementami świątecznej kuchni polskiej
  • kieliszek wina do obiadokolacji świątecznych
  • w pozostałe dni obiadokolacje i śniadania w formie bogatego bufetu  
  • wieczór rybny z biesiadą przy ognisku 
  • wieczór przy muzyce na żywo
  • kącik słodkości dostępny od śniadania do kolacji w dni świąteczne
  • nieograniczony dostęp do strefy basenu i do saun
  • szalone i kreatywne zdjęcia przy świątecznej choince 
  • wizyta Świętego Mikołaja
  • kino „Małego Widza” dla dzieci.

 

CENA PAKIETU NOWOROCZNEGO ZAWIERA:

  • 4 noclegi w wygodnych pokojach hotelowych 
  • wyżywienie:
    • 3 śniadania i 2 obiadokolacje w formie bogatego bufetu dzięki czemu skomponujesz swoje ulubione smaki
    • wieczór rybny z biesiadą przy ognisku
  • uroczyste powitanie Nowego Roku – muzyka na żywo w wykonaniu „Marcin Black Boys”
    • drink powitalny – Campari Orange
    • I kolacja serwowana (przystawka zimna / zupa / danie główne / deser)
    • zimny bufet zakąskowy / bufet deserowy / bufet owoców,
    • II gorąca kolacja serwowana
    • III gorąca kolacja serwowana o napoje gorące (kawa / herbata )
    • napoje zimne (napoje owocowe, woda mineralna, napoje gazowane)
    • alkohol – wódka 0,5 l na parę o wino czerwone i białe serwowane w karafkach 
    • toast winem musującym o północy
  • śniadanie noworoczne i poczęstunek kieliszkiem Prosecco
  • szalone i kreatywne zdjęcia z sylwestrowymi gadżetami
  • nieograniczony dostęp do strefy basenowej i saun

Opłata klimatyczna płatna na miesjcu w ośrodku – 2 zł/os/doba.

  • Świadczenia rozpoczynają się obiadokolacją o kończą śniadaniem.
  • Doba hotelowa od 17:00 do 10:00
  • Po wprowadzeniu przez Radę Ministrów nowych obostrzeń, w przypadku zamknięcia hoteli, zachorowania lub kwarantanny gwarantujemy naszym Gościom zwrot wpłaconych środków w formie Vouchera, gotówki lub bezkosztową zmianę terminu pobytu na inny dostępny w naszych obiektach.
  • Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych Gości oraz Pracowników, dlatego też świadczenia dostępne będą z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów związanych z COVID-19 w tym Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Zaliczka 20% płatna w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania umowy.
Dopłata na 30 dni przed dniem rozpoczęcia turnusu.

REZYGNACJA Z IMPREZY PRZEZ UCZESTNIKA

Uczestnik może zrezygnować z udziału w imprezie w każdym czasie składając pisemne oświadczenie o rezygnacji Organizatorowi lub agentowi przed terminem rozpoczęcia imprezy bądź wskutek nie wzięcia udziału w imprezie. Skutki rezygnacji z imprezy oraz ich przyczyny wskazane są w Rozdziale III oraz w ustępach poniżej.
W razie rezygnacji przez Uczestnika z imprezy z przyczyn niedotyczących Organizatora, o których mowa w Rozdziale III, Organizator ma prawo pobrania od Uczestnika kwoty odpowiadającej:
a. 20% ceny imprezy – w przypadku gdy oświadczenie o rezygnacji zostanie złożone do 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
b. 50% ceny imprezy – w przypadku gdy oświadczenie o rezygnacji zostanie złożone pomiędzy 29 a 15 dniem przed datą rozpoczęcia imprezy,
c. 90% ceny imprezy – w przypadku gdy oświadczenie o rezygnacji zostanie złożone na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy
Pozostała wpłacona przez Uczestnika cena zwracana jest Uczestnikowi w sposób określony w Rozdziale III ust. 5 zdanie 2.
Postanowień ust. 2 nie stosuje się, gdy Uczestnik złożył oświadczenie o rezygnacji z imprezy przed jej rozpoczęciem z uwagi na wystąpienie nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności, występujących w miejscu docelowym lub jego najbliższym sąsiedztwie, które mają znaczący wpływ na realizację imprezy lub przewóz Uczestników do miejsca docelowego. W takim przypadku Uczestnik może żądać wyłącznie zwrotu wpłat dokonanych z tytułu imprezy i nie przysługuje mu roszczenie o odszkodowania lub zadośćuczynienie w tym zakresie.
W przypadku przeniesienia praw i obowiązków przez Uczestnika na osobę trzecią zgodnie z Rozdziałem II ust. 7, Uczestnik nie będzie obciążony kosztami rezygnacji określonymi w ust. 2.
Uczestnik będący konsumentem, który zawarł Umowę o udział w imprezie poza lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, chyba że negocjacje ustne, na podstawie których została zawarta Umowa, były prowadzone w oparciu o wcześniejsze zamówienie złożone przez konsumenta.

Aby zapobiec ewentualnym kosztom przy zwrocie wczasów spowodowanym chorobą lub wypadkiem losowym, prosimy o rozważenie wykupienia ubezpieczenia kosztów rezygnacji, które kosztuje 2,89% wartości imprezy w wariancie standard i 5,78% w wariancie z dodatkowym ryzykiem – chorobami przewlekłymi.

Informacje na temat ubezpieczenia, na życzenie Klienta, wysyłamy mailem.

Opis ośrodka

Hotel*** NAT Sarbinowo położony jest w centrum Sarbinowa, ok. 100 m od morza i plaży. Odnowa biologiczna, basen zewnętrzny i wewnętrzny sprawią, że przyjemnie zregenerujemy tu siły.

Obiekt dysponuje 251 miejscami noclegowymi w 104 pokojach 1, 2 i 3os. wyposażonych w łazienkę, balkon, TV, lodówko-chłodziarki, czajniki bezprzewodowe, leżaki i wiatrochrony. Pokoje KOMFORT – po remoncie ukończonym w 2014r (nowe meble).

Na terenie „Hotel*** NAT Sarbinowo”:

  • jadalnia,
  • basen kryty (7,40 x 14,5 m )
  • basen zewnętrzny (8 x 4m)
  • jacuzzi – nieczynne do odwołania
  • sauna sucha i mokra – nieczynne do odwołania
  • bilard
  • kawiarnia z drink barem,
  • winda,
  • własna baza zabiegowa: inhalacje, ultradźwięki, interdyn, sollux, kąpiele solankowe, lampa solaris, magnetoterapia, aqua vibron, masaże, hydromasaż, okłady borowinowe, laser, krioterapia, fotel masujący ambasador, nefrytowe łóżko masujące – NOWOŚĆ !!
  • mała sala do ćwiczeń (gimnastyka indywidualna, zbiorowa, rowery treningowe, stepery, wioślarz, wspinacze),
  • sala wielofunkcyjna (dyskotekowa),
  • boisko do piłki nożnej, siatkowej i badmintona,
  • plac zabaw dla dzieci,
  • wypożyczalnia rowerów górskich,
  • kijki Nordic Walking,
  • miejsce na ognisko lub grilla,
  • parking monitorowany, ogrodzony, niestrzeżony, płatny
  • internet bezprzewodowy

Dojazd:

  • PKP: do Koszalina lub Kołobrzegu, następnie autobusem lokalnym do Sarbinowa. Ośrodek znajduje się ok. 100 m od przystanku.
  • Samochodem: do Koszalina, następnie drogą nr 11 w kierunku na Kołobrzeg. W Będzinie zjazd w prawo do Sarbinowa, w Sarbinowie jechać główną drogą (ul. Nadmorska) po ok. 4 km (po lewej stronie drogi) oznakowany wjazd do ośrodka.

Opis miejscowości

Sarbinowo to miejscowość letniskowa oddalona 7 km od Mielna. Turystów przyciąga szeroka plaża z drobnoziarnistym piaskiem, piękna nadmorska promenada o długości 1 km, czyste powietrze nasycone jodem i solą. W miejscowości obejrzeć można ciekawe budownictwo rybackie.

Obowiązek informacyjny RODO

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Biuro Turystyczne AMITUR z siedzibą w Warszawie przy ul. Wokalnej 4 LU 203, NIP: 521-100-49-02, Regon 010927628, wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Nr 0061.
  2. Dane kontaktowe Administratora Bezpieczeństwa Informacji (Inspektora Ochrony Danych): Anna Tarnowska-Person, e-mail:biuro@amitur.pl
  3. Biuro przetwarzać będzie następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres poczty elektronicznej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem zawarcia i wykonywania umowy o świadczenie usług a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z  realizacją umów zawartych z klientami.
  5. Dane osobowe mogą być ujawnione:
  6. pracownikom Biura
  7. podmiotom, z którymi Biuro współpracuje oraz kontrahentom – dysponentom bazy noclegowej, w celu realizacji zleconych przez Klientów usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.
  8. firmom pocztowym i kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Państwa
  9. Żadne dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom innym, niż mające siedzibę w Polsce.
  10. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres określony w szczególnych przepisach prawa, w szczególności w ordynacji podatkowej. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego.
  11. Usunąć dane osobowe z bazy Administratora można przez złożenie oświadczenia, wykorzystując dane kontaktowe wskazane w punkcie 1.

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Dodaj komentarz