Wypoczynek i zdrowie

KRYNICA MORSKA: Wielkanoc w Hotelu*** NAT (Neptun)

Hotel*** NAT Krynica Morska (dawny „Neptun”), położony w lesie, 100m od morza, zaprasza w 2022 r na turnus Wielkanocny. Zakwaterowanie w jednym z 4 pawilonów o bardzo dobrym standardzie (BRYZA, FALA, ALGA, KORAL). Pobyt 4 dniowy w terminie 14-19.04.2022 w cenie 1150 zł/os. dorosłą.

2022r – cennik turnusu Wielkanocnego – pokoje 2 i 3 os.

Pakiet Wielkanocny 4 dni FB

Oferta ważna w terminie: 14-19.04.2022

Cennik:

  • 1150 zł – osoba dorosła
  • 920 zł – dziecko 4-12 lat
  • 920 zł – osoba dorosła na dostawce/wspólnym spaniu
  • 188 zł – dodatkowa doba FB w okresie wielkanocnym

Cennik ważny na dzień 08.02.2022. Może ulec zmianie.

Oferta cenowa obowiązuje na dzień publikacji tj. 08.02.2022 i może ulec zmianie.

  • Dopłata do pokoju typu lux: 150 zł / doba / apartament
  • Dopłata do pokoju typu studio: 120 zł / doba / studio
  • Dopłata do większego pokoju (np. 2 osobowy dla 1 osoby): sezon A i B 60 zł / doba , sezon C 40 zł / doba
  • Parking: 10 zł/doba – w ofercie wielkanocnej
  • Zwierzęta są akceptowane tylko w wydzielonych pokojach, do uzgodnienia w momencie rezerwacji, konieczne aktualne szczepienia, smycz. Opłata wynosi 30 zł/doba. Niedozwolone jest przebywanie zwierząt w restauracji/jadalni. W momencie meldunku konieczne jest podpisanie właściwego oświadczenia.
    • zakwaterowaniu 3 osób – 20 zł/os./doba,
    • przy zakwaterowaniu 2 osób – 40 zł/os./doba.
  • Dopłaty do diet – 10 zł/dobę. Dostępne diety:
    • wegetariańska
    • wegańska
    • bez mleka
    • bez laktozy
    • bezglutenowa
    • lekkostrawna
    • 1200 Kcal
  • noclegi w wygodnych pokojach hotelowych
  • posiłki – w formie bufetu z obsługą kelnerską lub podawane do stolika:
    •  śniadania i kolacje w formie bogatego bufetu dzięki czemu skomponujesz swoje ulubione smaki
    • obiady w formie bufetu – sam decydujesz czego smakujesz
  • menu wielkanocne.

Dodatkowo w ofercie:

  • w Wielki Piątek malowanie jajek oraz rodzinne przygotowywanie koszyków, wieczorne zajęcia dla dzieci z animatorem
  • w Wielką Sobotę uroczyste poświecenie koszyczków w lobby recepcyjnym, zajęcia dla dzieci z animatorem 
  • w Niedzielę Wielkanocną uroczyste śniadanie oraz wieczorek z DJ i lampką szampana
  • w Poniedziałek Wielkanocny ognisko z pieczeniem kiełbasek i muzyką

Opłata klimatyczna płatna na miejscu w ośrodku: 2 zł/os/doba

Parking: od 10 zł/doba

Zwierzęta: 30 zł/doba

  • Doba hotelowa od godz 17:00 do godz 10:00 (w dniu wyjazdu pokój należy opuścić do godz 10:00).
  • Turnusy  rozpoczynają się kolacją  a kończą śniadaniem.
  • Dostawka – dodatkowe miejsce do spania w postaci: dostawki hotelowej, wysuwanego tapczanu, rozkładanego fotela, rozkładanego łóżka z materacem.
  • Wspólne spanie – dodatkowa osoba w pokoju, korzystająca wspólnie z inną osobą z podstawowego miejsca noclegowego (wersalka, łóżko małżeńskie 140 cm, kanapa i sofa rozkładana).
  • Prezentowane w ofercie zdjęcia pokoi są zdjęciami przykładowymi. Oznacza to, że nie każdy pokój w ośrodku wygląda identycznie jak prezentowany na zdjęciu.
  • Na miejscu pobierana jest meldunkowa opłata klimatyczna.
  • Ceny zawierają podatek VAT.
  • Posiłki wydawane będą zgodnie z ustalonymi i zmieniającymi się zasadami bezpieczeństwa oraz wytycznymi dla funkcjonowania restauracji w obiekcie.
  • Program dostępny będzie z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów związanych z COVID-19, w tym Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.

Zaliczka 20% płatna w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania umowy.
Dopłata na 30 dni przed dniem rozpoczęcia turnusu.

REZYGNACJA Z IMPREZY PRZEZ UCZESTNIKA

Uczestnik może zrezygnować z udziału w imprezie w każdym czasie składając pisemne oświadczenie o rezygnacji Organizatorowi lub agentowi przed terminem rozpoczęcia imprezy bądź wskutek nie wzięcia udziału w imprezie. Skutki rezygnacji z imprezy oraz ich przyczyny wskazane są w Rozdziale III oraz w ustępach poniżej.
W razie rezygnacji przez Uczestnika z imprezy z przyczyn niedotyczących Organizatora, o których mowa w Rozdziale III, Organizator ma prawo pobrania od Uczestnika kwoty odpowiadającej:
a. 20% ceny imprezy – w przypadku gdy oświadczenie o rezygnacji zostanie złożone do 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy,
b. 50% ceny imprezy – w przypadku gdy oświadczenie o rezygnacji zostanie złożone pomiędzy 29 a 15 dniem przed datą rozpoczęcia imprezy,
c. 90% ceny imprezy – w przypadku gdy oświadczenie o rezygnacji zostanie złożone na 14 dni przed datą rozpoczęcia imprezy
Pozostała wpłacona przez Uczestnika cena zwracana jest Uczestnikowi w sposób określony w Rozdziale III ust. 5 zdanie 2.
Postanowień ust. 2 nie stosuje się, gdy Uczestnik złożył oświadczenie o rezygnacji z imprezy przed jej rozpoczęciem z uwagi na wystąpienie nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności, występujących w miejscu docelowym lub jego najbliższym sąsiedztwie, które mają znaczący wpływ na realizację imprezy lub przewóz Uczestników do miejsca docelowego. W takim przypadku Uczestnik może żądać wyłącznie zwrotu wpłat dokonanych z tytułu imprezy i nie przysługuje mu roszczenie o odszkodowania lub zadośćuczynienie w tym zakresie.
W przypadku przeniesienia praw i obowiązków przez Uczestnika na osobę trzecią zgodnie z Rozdziałem II ust. 7, Uczestnik nie będzie obciążony kosztami rezygnacji określonymi w ust. 2.
Uczestnik będący konsumentem, który zawarł Umowę o udział w imprezie poza lokalem przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, może w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, chyba że negocjacje ustne, na podstawie których została zawarta Umowa, były prowadzone w oparciu o wcześniejsze zamówienie złożone przez konsumenta.

Aby zapobiec ewentualnym kosztom przy zwrocie wczasów spowodowanym chorobą lub wypadkiem losowym, prosimy o rozważenie wykupienia ubezpieczenia kosztów rezygnacji, które kosztuje 2,89% wartości imprezy w wariancie standard i 5,78% w wariancie z dodatkowym ryzykiem – chorobami przewlekłymi.

Informacje na temat ubezpieczenia, na życzenie Klienta, wysyłamy mailem.

Opis ośrodka

Hotel*** NAT Krynica Morska – położony na dużym, zalesionym terenie, zaledwie 100 m od morza. Okolica sprzyja letnim spacerom i relaksowi na pięknej, dzikiej plaży.

Na terenie znajdują się 4 pawilony wczasowe (BRYZA, FALA, ALGA, KORAL, wszystkie po generalnym remoncie zakończonym w 2015r. Pokoje o wysokim standardzie, wyposażone w łazienki, TV z płaskim ekranem, lodówki, balkony, leżak i parawan, Internet, ręczniki.

Istnieje możliwość zakwaterowania także w domkach szeregowych – NOWE, BARDZO ŁADNE. Powierzchnia domku to 27m, dwa pokoje dla maksymalnie dla 4 osób. Domek składający się z sypialni, saloniku z TV i aneksem kuchennym, łazienki i tarasu. W przypadku zakwaterowania w domku 4 osób na rozkładanej sofie wspólne spanie. Dodatkowo w domkach: Internet, leżak i parawan, ręczniki.

Do dyspozycji Gości: 

  • jadalnia
  • kawiarnia z dyskoteką
  • świetlica
  • kompleks boisk sportowych do: siatkówki, koszykówki, piłki ręcznej i nożnej
  • korty tenisowe
  • tenis stołowy w oddzielnej hali
  • wypożyczalnia rowerów
  • mały plac zabaw dla dzieci
  • amfiteatr
  • sala TV
  • mała biblioteka
  • miejsce na ognisko
  • WiFi
  • winda
  • salki zabaw dla dzieci i młodzieży – nowość !!
  • sala wielofunkcyjna (konferencje) – po remoncie !!
  • siłownia zewnętrzna – nowość !!
  • parking ogrodzony, dozorowany, płatny

Opis miejscowości

KRYNICA MORSKA –  położona na mierzei pomiędzy Morzem Bałtyckim a Zalewem Wiślanym. Długie, piaszczyste plaże i nasycone jodem powietrze zachęcają do długich spacerów. W Krynicy Morskiej znajduje się „Wielbłądzi Garb” będący najwyższym szczytem Mierzei Wiślanej (49,5 m) i najwyższą w Europie stałą wydmą. Okolica pełna jest atrakcji turyści znajdą tu m.in. Rezerwat „Buki Mierzei Wiślanej”, w którym prócz 150 letnich drzew można spotkać sarny, daniele, lisy, dziki i jenoty oraz niezliczoną ilość ptactwa.

Obowiązek informacyjny RODO

  1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Biuro Turystyczne AMITUR z siedzibą w Warszawie przy ul. Wokalnej 4 LU 203, NIP: 521-100-49-02, Regon 010927628, wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Nr 0061.
  2. Dane kontaktowe Administratora Bezpieczeństwa Informacji (Inspektora Ochrony Danych): Anna Tarnowska-Person, e-mail:biuro@amitur.pl
  3. Biuro przetwarzać będzie następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres poczty elektronicznej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem zawarcia i wykonywania umowy o świadczenie usług a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z  realizacją umów zawartych z klientami.
  5. Dane osobowe mogą być ujawnione:
  6. pracownikom Biura
  7. podmiotom, z którymi Biuro współpracuje oraz kontrahentom – dysponentom bazy noclegowej, w celu realizacji zleconych przez Klientów usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.
  8. firmom pocztowym i kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Państwa
  9. Żadne dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom innym, niż mające siedzibę w Polsce.
  10. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres określony w szczególnych przepisach prawa, w szczególności w ordynacji podatkowej. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego.
  11. Usunąć dane osobowe z bazy Administratora można przez złożenie oświadczenia, wykorzystując dane kontaktowe wskazane w punkcie 1.

Udostępnij

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on email

Dodaj komentarz